ابزار بوکمارک این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!


در تازه ترین تحقیقات انجام شده در دانشگاه کرنل نیویورک مشخص شد: خاک بازی کودکان و ورود گرد و غبار به سیستم گوارشی کودکان خطری برای سلامتی آنان ندارد.

 

 

به گزارش ایسنا در اروپای شرقی، بسیاری از کودکان عادت دارند تا هنگام خاک بازی دستان کثیف خود را به دهان ببرند که معمولا مورد خوشایند والدین نیست.

با این حال جدیدیترین تحقیقات صورت گرفته بر روی ۴۸۰ کودک در نیویورک نشان می دهد گل و خاک به مانند سپری در برابر انگل ها و سموم عمل می کند و ورود مقداری از آن به سیستم گوارشی کودک علاوه بر بالابردن مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها مشکلی برای سیستم گوارشی ایجاد نمی کند.

 

 

 

در این مطالعه گفته شده كه بیش از دو هزار سال پیش در برخی از مناطق روستایی برای درمان اختلالات روده ای و اسهال از خاک رس و گل استفاده می‌شد.
براساس گزارش پایاگاه اطلاع رسانی دلفی، با این حال این بدان معنا نیست که به کودکان آموزش داده شود تا خاک بخورند بلکه نباید از ورود احتمالی گرد و غبار و خاک به دستگاه گوارشی کودک نگران شد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 "سایمون ایلمور" آلمانی توانسته است در ماه آگوست گذشته 400 عدد نی را درون دهان خود جای دهد به رکورداران جهان بپیوندد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

   

 

 

 

http://zni.tinylink.ir


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:عجیب ولی واقعی,عجایب,عجیب الخلقه, توسط علیرضا حسینی
موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:





پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

نوشته شده در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:serach,ثبت,ثبت در موتور های جستجو,ثبت در گوگل, ثبت در یاهو, توسط علیرضا حسینی

این دو خواهر به همراه پدر پیرشان در معدن ذغال سنگ کار میکنند!!!!!!!!!!!1



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:ذغال سنگ, coal mine, , توسط علیرضا حسینی

انجمن سلطنتی لندن گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن، جنگ‌های آینده احتمالا از طریق دستکاری ذهن انجام خواهد شد. این گزارش هشدار می‌دهد که کاربردهای نظامی بالقوه پیشرفت‌های دانش عصب‌شناسی و علوم ذهنی نیازمند نظارت دقیق‌تری است.
به گزارش نیوساینتیست، رود فلاور، استاد کالج کوئین مری دانشگاه لندن و سرپرست هیئت نویسنده این گزارش می‌گوید: «فناوری تصویربرداری جدید امکان می‌دهد تا اهداف جدیدی در مغز شناسایی شوند. در حالی‌که برخی از آنها برای پزشکی حیاتی هستند، برخی دیگر ممکن است برای ناتوان‌سازی افراد استفاده شوند.»
این گزارش توضیح می‌دهد که چنین فناوری چگونه به سازمان‌هایی مانند آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا (دارپا) امکان می‌دهد تا راه‌هایی را برای بهبود هوشیاری و توانایی‌های ذهنی سربازان امتحان کنند. به گفته این گزارش، این فناوری همچنین ممکن است به سربازان اجازه دهد تا از طریق رابط‌های ذهن-ماشین، سلاح‌های خود را از راه دور به کار بیاندازند.فناوری آینده، جنگ کنترل ذهن خواهد بود !

تحقیقات دیگر در این زمینه می‌تواند برای طراحی گازها و اسلحه‌های الکترونیکی به کار برده شود که به طور موقت نیروهای دشمن را ناتوان می‌سازد. این کار بالقوه می‌تواند به دلیل مداخله در فرایندهای فکری حقوق بشر را زیر پا بگذارد و خطر بروز کشتارهای یکسره و بدون تمایز قائل شدن را به وجود آورد.

این هیئت در گزارش خود به ماجرای گروگان‌گیری سال ۲۰۰۲ / ۱۳۸۱ تئاتر مسکو اشاره می‌کند که در آن، نیروهای امنیتی روسیه ماجرا را با پخش گاز فنتالین –نوعی گازهای بیهوشی- در محل وقوع جرم خاتمه دادند. در آن حادثه علاوه بر کشته شدن تمام گروگان‌گیرها، ۱۲۵ گروگان نیز جان خود را از دست دادند.
متاسفانه، کنواسیون سلاح‌های شیمیایی در خصوص قانونی بودن ایجاد چنین ناتوانایی‌هایی مبهم است؛ ابهاماتی که به گفته نویسندگان این گزارش باید سریعا رفع شوند.


نوشته شده در تاريخ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, توسط nimanna

سلام سلام سلام

 

خوب چتونه بدجور دنبال این مطلب می گشتین نه ؟

آره زیاد تو اینترنت درباره حذف اکانت فیس بوک مطلب ریخته ولی کدومش تا حالا کار کرده ؟

فقط بعضیاش کار کردن اونم چه کاری ؟ فقط حذف اطلاعات و مسدود کردن اکانت رو که اونم بدی های خودش رو داره که پایین نوشته بچه ها :

یک این که در این صورتی که تو اینترنت می بینید فقط اکانت شما رو واسه 15 روز مسدود میکنه بعد 15 روز دوباره فعال میشه 

دوم این که سایت فیس بوک از کل اطلاعات شما پشتیبان میگیره و ذخیرش میکنه که امکان داره بعد از یه مدت دوباره اطلاعات رو نشون بده

سوم این که از همه مهم تر اکانت شما به طور کامل حذف نمیشه 

خوب حالا نوبت مطلب منه 

میدونم خیلیاتون دنبال مطلبی میگشتین که درست درمون بتونه اکانت شما رو از فیس بوک حذف کنه 

مطمئن باش این راه درسته چون خودم تستش کردم و 3 تا اکانت خودم رو تو فیس بوک حذف کردم 

خوب حالا اونایی که میخوان این مطلب رو ببینن برن تو ادامه مطلب :

پس چی فکر کردی این مطلب به این مهمی رو باز میزارم هر کی بره بگیره نه هر کی رمزشو میخواد به خودم بگه

رمز       zerangi

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:حذف,اکانت,فیس بوک, توسط علیرضا حسینی

صفحه قبل 1 صفحه بعد